Intrebari frecvente

1 Cat costa livrarea ?
Livrarea in Bucuresti este gratuita.Pentru zonele din afara Bucurestiului, inclusiv Judetul Ilfov, transportul costa 30 lei.

Comanda minima este de 100 lei.


 

2 Ce se intampla daca persoana destinatara nu este la adresa indicata?
In cazul in care la adresa se afla o alta persoana, ruda, coleg, prieten, vom livra acesteia, in cazul in care la adresa nu se afla nimeni, in functie de situatie, veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil si va vom inntreba daca agentul nostru de livrare va putea sa revina la o alta ora, sa contacteze persoana destinatara sau sa livreze buchetul unui vecin sau unui coleg de serviciu al destinatarului.
 

3 Pot sa specific ora la care sa se livreze comanda ?
In timpul colectarii datelor pentru livrare, se poate specifica un anume interval preferat pentru livrare, in campul de Observatii spre exemplu: "intre 10 - 12", "livrare dupa ora 17". Facem tot posibilul, intotdeauna, sa respectam toate aceste intervale furnizate de clientii nostri, insa nu putem garanta respectarea fiecaruia dintre acestea, mai ales in zilele de varf, precum Craciun, Paste, Sfantul Valentin, 1 si 8 Martie, Sfanta Maria, Floriile, Sf. Mihail si Gavril, etc. Precizarea unui interval de livrare este foarte importanta mai ales cand livrarea se efectueaza la o institutie, firma, birou, pentru a ne putea incadra in programul de functionare al acestora. De asemenea, in cazul in care florile vor trebui livrate la un spital sau la o maternitate, va trebui sa ne specificati orele de vizita pentru a putea inmana personal florile pacientului.
 

4 In ce zile se livreaza  si in ce interval orar?
Livrarile se fac zilnic.  Pentru livrarile din aceeasi zi, comenzile trebuie efectuate pana la orele 15. Comenzile dupa orele 15 vor fi livrate a doua zi. Pentru livrarile in zilele de sambata si duminica, va rugam frumos sa efectuati comanda de vineri la ora 13.

5 Pot comanda anonim astfel incat persoana destinatara sa nu stie de la cine sunt florile ?
Firma noastra pune pret pe confidentialitatea si siguranta datelor clientilor nostri. Puteti comanda anonim, bifand optiunea "livrare anonima" pe care o veti intalni in cosul de cumparaturi, sub campul de Observatii, aferent fiecarui aranjament. In cazul in care bifati aceasta optiune nu vom divulga nimanui informatii despre comanda Dvs., persoana destinatara putand sa afle ceva despre identitatea Dvs. doar din mesajul care insoteste livrarea. Daca veti omite completarea unui mesaj sau nu va veti semna, persoana destinatara nu va putea afla indetitatea Dvs. chiar daca ne va solicita acest lucru.
 
6 Se poate livra si in alte locuri decat la domiciliu ?
Sigur ca da. www.florifrumoase.ro efecteaza livrari si la sedii de firme, companii, institutii, spitale, maternitati si facultati, etc.
 
7 Pana la ce ora pot comanda flori ?
Pana la ora 15 preluam comenzi cu livrare in aceasi zi in Bucuresti sau a doua zi in alte orase. Pentru comenzile in Bucuresti efectuate in intervalul 15-22, livrarile se vor face a doua zi.
 
8 Cum pot afla daca o comanda a fost livrata ?
Ne puteti contacta la adresa de e-mail comenzi@florifrumoase.ro sau la telefon 0740.237.968 si veti primi imediat toate detaliile de comanda dmneavoastra.
 
9 Pot sa trimit si un mesaj impreuna cu florile ?
Da, puteti completa un mesaj aferent aranjamentului, in cosul de cumparaturi sau il puteti dicta la telefon, in cazul comenzilor telefonice. Mesajele sunt tiparite pe un card elegant si sunt scrise cu un font care imita scrisul de mana. Va rugam sa va limitati mesajele la maximum 250 de caractere.
 
10 Pot efectua o comanda cu livrare in viitor ?
Desigur, in general puteti plasa o comanda cu livrare oricand incepand de astazi pana peste 29 de zile. Zilele disponibile pentru livrare sunt marcate distinct in calendarul din Cosul de Cumparaturi, in timpul procesului de plasare comanda.
 
11 Pot modifica o comanda deja plasata de mine ?
Da, puteti modifica adresa de livrare, destinatarul comenzii, mesajul atasat, caracterul anonim al comenzii. In mod normal, timpul minim necesar pentru a efectua modificari este de 24 de ore pentru livrarile din tara, cu exceptia Bucurestiului, pentru care modificarile se pot face in aceeasi zi, cu conditia ca aranjamentul sa nu fi parasit deja atelierul. In zilele de varf, Craciun, Paste, Sf. Valentin, 8 Martie, timpul minim pentru modificarea oricarei comenzi este de 48 de ore inainte de livrare.

12 Buchetele sau aranjamentele sunt la fel ca in pozele de pe site?
Da, sau poate chiar mai frumoase. Uneori, poate lipsi o anumita floare din buchet, din cauza faptului ca nu este disponibila la momentul comenzii, dar designeri florifrumoase.ro o vor inlocui cu una cel putin la fel de frumoasa ca aceea din poza, si care are un pret asemanator. Dorinta noastra este ca absolut toti clientii nostri sa fie multumiti si sa beneficieze de aranjamente superbe, unice si mereu proaspete. Aranjamentele reale seamana in proprotie de minimum 70% cu cele din fotografiile de pe site.
 
13. Cum pot anula o comanda?
Sunati la 0740.237.968 si anulati comanda. In mod normal, timpul minim necesar pentru anulare este de 24 de ore pentru livrarile din tara, cu exceptia Bucurestiului, pentru care anularile se pot face in aceeasi zi, cu conditia ca aranjamentul sa nu fi parasit deja atelierul.
 
14. Pot returna produsele?
Da, cu siguranta. In cazul buchetelor sau al aranjamentelor, acestea se pot returna doar daca destinatarul sau persoana care a comandat constata ca acestea corespund mai putin de 60% cu pozele de prezentare de pe site sau daca florile sunt intr-un stadiu vizibil de degradare. De asemenea, in cazul produselor secundare (bauturi, vaze, dulciuri, jucarii de plus), se accepta returnarea acestora doar daca termenul de valabilitate este expirat sau produsele sunt deteriorate.